Sevgi1 cnm normal.dogum yapamadın diye üzülme. Yakınlarımda o kadar çok var ki normal yapıp bizim gibi dikişlerinden çok çeken. Ben 40+2 de sezeryan doğum yaptım. Harika geçti. Ilk günden ayaktaydım. Sadece uzanıp kalkarken birine ihtiyacım vardı. Yoksa yürümemde sıkıntı yoktu. 1.haftada iyice kendime geldim. NORMAL.diye ısrar ettim ama normal doğuranlari görünce iyi ki yapmamışım dedim. Bana göre alttan dikisin olduğu sürece bi fark yok. Her neyse ben de kıskanıyordum ama geçiyor gibi bu durum. Sonuçta bebek daha cok benle. Bana daha çok alissin istiyorum. :)