Esplvn valla canm pısık kremı yoktu yasaklar vardı lojmanda oturuyorm cıkıslara ızın vermıyolardı hafta sonu bnd travazol krem vardı onu surdum ertesu sabaha pembelesmeye basldı kıpkırmızıyken cok skur snra bepantol aldım ama pek faydausnı grdum dıyemem travazol da bebge ıyı gelmez blkı dye kullanmak da ıstemedım cok ama gecırdı mı gecırdı valla