Egesilaali ben bunu devamlı gittigimiz çocuk doktorumuza sordum. Anne sütüne geçiyor boyar yada boyatma diyemem tercihe kalmış dedi. Benimde beyazlarım çoğaldı anne sütüne geçtigi için erteledim. Şuan 14 aylık olmak üzere ne zamana kadar dayanabilirim bilmiyorum pandemi de hep evdeyim saçlarım hep toplu duruyor diyede üstüne düşmedim. Ama çok rahatsız oluyorsanız boyayın ama süte geçiyormuş