Nuralim Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 17 günlük sezeryandan sonra kilo aldım veremedim emzirdiğim için ne yapacağımı bilmiyorım sizler neler yaptınız 🤦♀️
[silindi] Nuralim günde en az 3 litre su içmen ve düzenli sağlıklı beslenmen yeterli olabilir tabi bunun yanında spor yada yürüyüş 😊
Kk41 Nuralim 20 kilo aldım 15 hemen doğum sonrası gitti 6 ayda 5 ini tekrar aldım .10 kilo fazlalığım var boyum 174
YorgunAnneyimvesselam57 Ben bıgün funbady başaldım 10 kilo fazlam var malesef ama benimki saçma bi drum hamileyken bile almadım sezeeyan oldum bi kaç hafta snra kilo almaya başladım ye ek te de işahlı değildim htta daha az yemk yiyodum nasıl olduysa birden aldım
Cgdmltr93 YorgunAnneyimvesselam57 bende öyle oldu sezaryenden bi çıktım kız gibiyim kilo falan kalmamış. Sonrasında hoooppp 15 kilo aldım bende anlamadım nasıl aldım. Üstelik emziriyorum
Annekizz Nuralim Kilomu kaldı anasını satıyım 51le doğuma gidip kilo aldım diye sevinirken öğrendimki 43e düşmüşüm kızım 3 ay 12 günlük 42yim 🤦♀️
OZlem-gokalp Cgdmltr93 emzirmek kan şekerini düşürüyor şeker kontrolü yaptırmanızı tavsiye ederim isterseniz bir dr başvuruninsülin direnci olma olasılığı olabilir ben sağlıkçıyım fakat benim diyetisyenimde öyle söyledi
Annekizz Nuralim Keşke bende alabilsem 42 kilo nedir yaa hayatımda sadece hamileliğimde 50 kiloyu gördüm 😁
OZlem-gokalp Cgdmltr93 ozaman hiç durmayın bir dr görüşün hem daha fazla kilo almayın hem strese yol açmasın sizde rahatlayın 🙏 ileridede şeker hastası olmazsınız drenç kırılırsa 🥰
Cgdmltr93 OZlem-gokalp bekarken kırmıştım 25 kilo vermiştim aslında yine yapabilirim ama aşırı stresten yiyorum. Akşama kadar evdeyiz. Kızım çok hareketli. Kendime yemek bile hazırlayamıyorum hep atıştırmalık v.s. emzirmeyi bırakayım başlıcam inşallah