Geçmezse demeyin lütfen bi doktora görünün. Göğsümde ele gelen büyük kitleler vardı. Burda geçmiş aramaları arattım,insanlar hep mastit süt birikmesi falan yazmışlardı. Gelçmeyince dra gittim. Kistler olduğunu öğrendim. Başka bir şey de çıkabilirdi yani🤷♀️ İhmal etmeye gelmez