Anneler kızım 7 ay 24 günlük kilo alımı gayet iyi gidiyor. Bu ay ki kontrolümüzde kendi Dr umuza da soracağım ama Dr randevumuza gitmeden sizlere de sormak istedim. Ek gıdaya başlamadan önce kızımın bezi 24 saatte dolu dolu 4-5 çişli bez ve günde 3 kakalı bez olarak değiştiriyordum. Ek gıdaya geçtikten sonra kakalı bez 2 ye dolu dolu çişli bez 3-4 e düştü. Şu 1 haftadır dikkat ediyorum 24 saatte 1 nadiren 2 kakalı bez ve dolu dolu 3 çişli bez şeklinde gidiyor. Ek gıda milimi tabiki yükseldi tabi eskisi kadar çok emiyor ama hala ana öğün anne sütü şeklinde gidiyoruz. Bu sayılar normal mi? bir de artık çişli bez sayısı kilo artışı için birşey ifade ediyor mu?