16 aylık kızım emeklemiyor tutunup kalkmıyor ama ben kaldırınca yürüyor hatta kosuyor şimdi bu cocuk yürüyor mu oluyor bükülmeyi bilmediği için düşerken dümdüz düşüyor kollarını acıp beni kaldır diyor zamanla düzelir eşim seni kullanıyor diyor bir kere yalnız bıraktım kapıya kadar gelmiş nasıl gelmiş hiç görmedim endişelenmelimiyim anneler