Kızlar oğlum 17 haziranda 2 yaşına girecek kısmetse. Konuşma konusunda sıkıntımız var. Bu gitgide beni endişelendiriyor Kullandığı kelimeler: Anne, baba, abi, dede, teyze, patates, mama, acıyo,havhav, miyav, baba gitti. Bu (su)
Doktora götürmeli miyim? Genel anlamda algılarında bir sorun yok şükür. Herkesi ve herşeyi anlıyor. Şunu getir dediğimizde gidip getiriyor mesela.Tv yi çok izlemez oyun oynar sürekli. Napıcağımı şaşırdım. Sosyal medyada oğlumla yaşıt ünlülerin çocukları maşallah bülbül gibi şakıyorlar. Çok üzülüyorum bir sorun mu var acaba diye.