Melehatasena Yetişiyorum cok şükür, evim her zaman toplu ve temizdir 😊 her sabah önce yatağı toplarım, bütün evi havalandırırım,ordan mutfağa gecer kahvaltı faslı başlar hemen sonrasında bulaşıklar makineye,hemen arkasından yemekleri ocağa koyup tüm ev süpürülür koltuk altları dahil 🙈 2 günde 1 heryeri silerim, haftada bir toz alırım, balkon camlari haftada 1 diğer camlar ayda 1 silinir perdeler yıkanır. Bu işler bitince kızımla.1 saat parka gideriz dönünce onunla birlikte 2 saat ben de uyurum çünkü enerji lazim 😂 uyanınca bi posta daha disari cikariz, aksam yemek yiyip bulaşıklar yine makineye 😂 kızımın oyuncağı çok cok az olanlar da dolap içinde ya da üstünde oynadığını yerine koyup yenisini oyle veriyorum, hatta genel olarak evdeki herseyi işimiz bitince yerine koyuyoruz bu sayede dağınıklık pek olmuyor tabı kızımın kaçırdığı mutfak araç gereçleri hariç, akşamları da kahve faslı yapıyoruz işim kalmıyor zaten, kızımi uyutup keyif yapıyoruz 🥰 19 aydır bu şekilde ilerliyoruz cok sukur ha bi de haftanın 5 günü kızım uyanıkken birlikte spor yapıyoruz 1 saat kadar 😂