Merhaba kızlar kızım 2 ay 21 günlük oldu sırtüstü alırken kafasını hiç tutmuyor. Yüzüstü koyduğumuzda sıkıntı yok. O kadar çok baktım araştırdım ki serabral olabilir mi diye çok korkuyorum. Daha erken mi acaba ? 10 gün sonra 3 ay kontrolü var çok korkuyorum 😞