Aysegkc İyi günler anneler . Bebeğim 2 yaşında. Alt dudağını emmeye başladı. Gece gündüz, uykusunda sürekli emiyor. Morardı dudağı iyice. İnternetten baktım ama 4-5 aylık normal diyor. Nasıl bir yol izlemeliyim. Daha önce başına gelen oldu mu?