tubbaaa Kızlar oğluma polaristen almıştım kışın pandemi den dolayı toplasan 1 ay giydi anca şuan küçük geliyor 120 ye almıştım 40 a düşünüyorum 23 numara 14.2 cm . Yeni gibi hala renk solmasj vs olmadı
anneCANan tubbaaa canım kışlık içi yün falan ya alacak olan anca kışın giydirir onu da o zaman Ayakkabı numarası ne olacak kestiremeyeceğinden almayabilir. Oysa fiyatı çok uygun