Kızlar daha öncede sormuştum ama başlığımı bulamadım,
45 günlük bebeğim var 25 gün hep kendime doğru bakması için sağ tarafına yatırmışım gece. Doktora bunu sorduğumda sağa meyil oluşmuş dedi. Kafasını henüz tutamadığı için ben anlayamıyorum meyili. Sola da cok rahat kendisi bakabiliyor böyle bişi yasayan var mı ? Nasıl düzeldi ? Nasıl anladı yardımcı olursanız sevinirim. Şimdi sola sağa her yöne yatrmaya basladm