Elif_erva_ Kızlar merhaba. Bebeğim normalde günde 1 veya 2 kere kaka yapar bugün 4 kere yaptı. Kıvamı da cıvıklaştı. İshal mi acaba? İshal denmesi için belli bir sayıda mı yapmış olması gerekiyor? Misal 10 kere yapıyorsa ishaldir gibi.
Saripapatyammm Elif_erva_ Ara sira yedikleri yada yedikleriniz civiklastirabilir. Diş ishalide olabilir.
Elif_erva_ Saripapatyammm ben de dişten şüpheleniyorum. Ateşi de olmaya başladı. Umarım dişten dolayıdır.
zeome aynısı bizde yaşıyoruz isal günde 6/7 kere cıvık vıcık pazartesi doktora götürcem yemeden içmeden kesildi kusuyorda üstten 4 dişi çıkıyor büyüklerime aileme sordum diş çıkartıyo bizde 7 ay 18 günlüğüz
Elif_erva_ zeome bizim de altta beyazlık var 1 haftadır salya akışı vardı. Bugünde ishal ve ateş eklendi. Diş aklıma geliyor benimde, umarım diştendir. Ben de geçmezse pazartesi doktora götüreceğim
Saripapatyammm Elif_erva_ Büyük ihtimalde distir canim. Atesini takip et. Dusmeyen inatci ates diş olmaz. Ama ara ara olan ates disten oluyor.
Elif_erva_ Saripapatyammm takip ediyorum. İlk çocuk,ilk hastalığı tedirginim biraz umarım uzun sürmez ateşi😔 Diş ateşi tahmini kaç gün sürüyor ya da ateş varsa dişin çıkması da yakın mı oluyor
Saripapatyammm Elif_erva_ Ates oldugu gün patlamak uzere sislik oluyor kizimda. Ama mesela bi gece cikiyor cok yuksek ateste olmuyor. Biraz bebekten bebege degisiyor bu durum canim.