Turunculu maalesef gazlı ve kolik bi bebeğe benziyor. Aynı benim oğlumu anlatmışsınız çünkü. Benim oğlum da 4.ayın sonuna kadar hemen hemen böyleydi. Kolik bi bebekti. Memeyle savaşır gibi emiyordu sizinki gibi. Gitmediğimiz doktor kalmadı ama çare bulamadık maalesef. Tek çaresi zaman. Geçeceğini bil yani canım, biraz sabretmek gerekiyor. Evet çok yıpratıcı bi süreç ama er ya da geç geçiyor 🌸