12.ayda kan değerlerine bakıcaz demişti doktor. Gece yarısı aklıma kötü kötü senaryolar geliyor bebeğim aşırı hareketli ve çook çok sinirli. Nasıl zaptederler bilemiyorum. Sıkıştırıp kan almaya çalışırken kolunun kırılması bile aklıma geliyor. Nasıl farkettirmeden aldırabiliriz bu tür durumlarda değişik taktikleri olan var mı. Ruhum sıkışıyor düşündükçe