NukleerBaslikliKiz En iyi hangisi kullanan memnun olan var mi? Normal düzleştirici kadar etkili oluyor mu?
12345mom NukleerBaslikliKiz taraklı olanı da aldım hiç güzel değil kullanmıyorum yeniden aldım Remingtonun saç düzleştiricisini aldım çok güzel 👍🏻 tavsiye ederim
Morusevenanne NukleerBaslikliKiz yok canım arzum unkini almıstım sadece kabarıklıgını alıyor o kadar. Ama benim saçlarım gür ve pek de ayıra ayıra denemedim.
bikerem NukleerBaslikliKiz tarakli philips var ancak hicbir ise yaramıyor. Remington düzleştirici var o ise tek seferde jilet gibi yapiyor. Ben degil kizlarim kullaniyor. Benim saçlarım aşırı düz pirasa gibi
Mommysharkdoodoodoodoo Benim kullandığım ucuz bir model markasını hatırlamıyorum zaten düzse kabarmayı önlüyor ama kıvırcığı dalgalı yapıyor
NukleerBaslikliKiz 12345mom Saç düzleştiricim var ondan memnunum ama tarak daha pratik olur diye düşündüğüm için tarak almak istiyorum bir de o yüzden
12345mom NukleerBaslikliKiz ben aldım hiç memnun kalmadım belki saçımdan kaynaklı olabilir ama ben beğenmedim
bikerem NukleerBaslikliKiz herkes kendinde olmayani istiyor🥰keske kivir kivir bukle bukle ve kabarik bonus saclarim olsaydi😁
Eylusunannesiii NukleerBaslikliKiz cok fazla elektriklenme yapiyor genel olarak o sikayeti aliyorduk alan cok memnun degildi yani 🤷🏼♀️
NukleerBaslikliKiz Eylusunannesiii Hadi ya daha memnun olan duyamadım bende ümitlenmistim pratik olur diye
Eylusunannesiii NukleerBaslikliKiz aynen teşhir ürünlerinde deneme yapıyorduk biz hepside ayni aman aman bi düzleşme sağlamıyor ve cok elektriklendiriyor. Onun yerine Philips ya da remington düşünebilirsin. Philips Hp 8361 - Remington S8540 bu iki seri mükemmel ve uzun sure kullanirsin philipsin o serisini 7 yıldır kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamadım ☺️
Babybloom NukleerBaslikliKiz bende de ucuz bir model var, link koyayım. Düzleştiriciden daha pratik ama onun kadar düzelştiemiyor, yine de o kötü kabarık dalgayı alıyor. Ben çok memnunum hem de kırmıyor saçı👍 https://ty.gl/6cf89fm6