Oğlum 4. 5 aylık. Son zamanlarda sanki sütüm azaldı gibi göğüslerim dolu dolu değil bide oğlum gün içinde çok ağlıyor geceleri de çok sık uyanır oldu(sütümün azaldığını düşündüğümden beri) sürekli ağlıyor mızmız. Gün içinde 2 kez kaka çok sayıda da çiş yapıyor bu yeterli diye biliyorum ama sanki açlığa ağlıyor gibi 😔 eskiden gece 3 saat uyuyunca göğsüm dolu dolu olurdu şimdi değil sönük 😔 napsam kızlar mama denesem mi 🤔