Selinsu1 ben yaptırmıştım ama hiç memnun kalmadım.Kaşlarımın rengi çok açık ve seyrek.Yüzüme göre koyu durdu evet zamanla açıldı ama istediğim gibi olmadı.Yüz ifadenize giden en doğru rengi seçmeniz daha doğrusu seçmeleri lazım.Yoksa ibrahim tatlısese dönüveriyorsunuz.Gideceğiniz yeri çok iyi seçin.