Ahmetayazmoms yaa bende doğum yapalı 14 gün oldu, normal doğum yaptım şu an sarkık bir göbeğim var, korse takıyorum ama bu göbek ya kalırsa diye ödüm kopuyor :(
2 kere elbise denedim göbek çok çirkin bir şekilde ortadaydı hemen elbiseleri geri çıkardım. :(