Bsrbsra canım annem tuvalete götürürdü alaturka tuvalete. Hadi kızım çiş yapalım derdi. 1,5 yaşındaydı kardeşim. İlk zamanlar yapmazdı , dediğin gibi evin içinde gezerken eve yapardı bez takmazdı annem alışsın diye. Kakasını bile halının üstüne yapar afedersin döke döke gezerdi. Sonra yavaş yavaş tuvalete gitmeyi öğrendi zamanla. Öyle 1 gün de ya da 1 hafta da öğrenemiyorlar maalesef. Bende kızımı 1,5 yaşında yani seneye yazın halıları kaldırıp alıştırmayı düşünüyorum. Tuvaletini evin içine yapar bir süre biliyorum en azından yerden temizlemesi kolay olur halıdan zor oluyor 💁🏻♀️