Cagla Kizlaar bebegm 3 ay 9 günlük. Dün duzelmisti aslinda yiyodu ama bugun tekrar hem biberon hem meme reddi basladi. 1 haftadr savaşıyorum resmen. 3-4 saatte bi sadece 60 ml iciyo oda benim zorlamamla. Normalde 150 içerdi. Ya atak haftasi mi ne oluyo bu anlamadm. Nasil duruyo ac ac bilmiyorum. Sizlerinde öyle mi? Yani keyfi yerinde benim bebegimin kakasını çişinide yapiyo (çiş oncekine göre biraz azaldi ama yapiyo yinede) yani ama yemiyo saatlerce vermesen yemez. Bazende hem emmek istiyo hemde diliyle ittiriyo anlamadm. Tadina baktm aceba kötü mu süt ve mama diye hayr herzamanki gbi tadlari. Ay üzülüyorum onada öyle azıcık azıcık yiyo. Normal mi aceba. Bikac gun daha böyle devam ederse doktora goturcem
NhL 3 aydan buana aynı durum bizde de vardı cok üzülüydum hem beni emmemesine hemde mamayı pek severk içmeyişine suan 4 ay 9 günlügüz beni yine cok isteyerk emmiyo ama günde iki defa mama veriyorm ona alıştı en azından.tamamen ne zman gecicek sabırla bekliyrz 🙄🤦♀️
Yagizmomms 3 ay 24 günlük benimde 1 haftadır öyle. Mama vermiyorum zten sadece emiyor ama onuda zorla veriyorum. Çiğlik çığlığa bağırıyor memede. Uykudan uyandığı zamanlar verebiliyorum o zman emiyor. Uyanıkken asla almiyo ki normalde çok obur bir bebekti 😞 atak haftalarında oluyormuş sanırım 14. Ve 17. Haftalar arasıda atak haftası
Cagla Yagizmomms evet öyle agzina gelince meme veya biberon midesini bulandiriyor hemen agzndan cikariyor tekrar. Insallah hemen gecer ya
NhL Cagla ay gecmedi hala sadece emmeme sorunu degil kucaktan inememe uyumama ve sürekli aglama huylarıda cıktı artık su atak dönemi gecsin istiyorum .
Cagla NhL evet gece uykusuna çok zor geciyo artik. 8 bucuk 9 da uyurdu hep simdi bazen 10-11 i buluyo ve agliyo durmuyoda. Gaz sancilarmiz bitmişti. Off cok zor valla. Insallahh bi an once gecer
Muhteriz Kızlar yazdığınız herşey bizim için de geçerli 3 ay 20 günlük bebeğim 3. Aydan beri böyle özellikle son 1 hafta ne uyku kaldı ne meme kucak kucak kucak hep Mızırdanma ayakta sallanmaya alıştı benimki biberon alıyor ama atak dönemidir geçer diye alışmasın memeye dönsün diye bekliyorum 🤦🏻♀️
Cagla Muhteriz her bebekte aynisi var atak dönemi demekki. Bende ayni seyi umut ediyorum sadece meme alsin diye ama iksiinide alacak gbi durmuyo 😔