Kizim 9 aylik, hala dudaklar yapisik. Doktor da bir sey demiyor, bekleyin diyor. Baska bi doktor da ilac yazdi bunu sur dedi ama aklim karisti. Ilk doktor niye yazmadi o zaman ilac? Kendi kendine acilabiliyor mu ki acaba? Sizin deneyimiz nasildi? En dogrusu hangisi? (1 yasindan sinra acilmassa doktor operasyonla aciyormus sanirim)