Hepimom ayın 20sinde 10 aylık olucak oğlum, banada hep öyle geliyor uyanıkken sanki verimli geçirmiyoruz zamanı diye ama hiçbir oyuncak ilgisini çekmiyor sadece ellerinden tutup yürütelim istiyor bütün gün( yürüteç almadım zararlı diye) ama belimiz kopuyor eşimle. Küçük pet şişelere fasulye mercimek vs doldurdum ilgisini çekiyor onlar. Şuan emekleme yok, gayret etsin diye hep yere bırakıyorum uzağına obje oyuncak vs koyuyorum. Kitap okuyorum bir yandan sayfalarıyla oyalanıyor çevirmeye çalışıyor ben okurken. Yani böyle şeyler yapıyoruz zaman geçip gidiyor. Önerisi olan varsa bende fikir edineyim burada.