Mavsnz06 hic yapmadim. Ama bebegim uslu uyutmasi kolay kendini uyandirmayan bir bebekti. O yuzden bende onu bosu bosuna kısıtlamadım. Ama sizin bebeginizde bu durumlar varsa yapin derim doktorlarda oneriyor yarim kundagi. Ama bence maximim 2-2bucuk aylikken birakilmali