Merhaba sevgili anneler,
3 ay 13 günlük bebeğim var sadece anne sütü alıyor. 3. Ayına doğru kısa süre emmeye başladı tek memeyi 3-4 dk ve sürekli çekip bırakıyor iki memeyi toplam 7-8 dk anca emiyor. Baze evin içinde gezerek emmek istiyor atak döneminde olduğu için normaldir dedim ama Emerken tam kavrayamadığını fark edince dudak bağı olduğunu fark ettim. Bebeğinde böyle olan var mı dudak bağı meme reddi yapar mı lütfen yardımcı olursanız sevinirim..