Selin39 gulsnmstf ilk 3 ay içmedim 3 aydan sonra içmeye başladım sürekli içmiyorum ama bir kaç haftada bir
Rayaas gulsnmstf Ben emzirirken çok canım cekmisti yarım bardak soğuk olamayack sekilde arada bir içiyordum. İyi bisey değil tabi ama 😄 cok gazli bi bebek degildi. Sadece yarım bardak sıkıntı olmadı bizde ☺️
Melissmom1 gulsnmstf 2 aylık olana kdr ağzıma vurmadım şimdilerde haftada bir flaan içiyorum bi sorun yasamadık
gulsnmstf Selin39 bnm esımde dun fanta almıs ıcım yanıyodu gıdıp gelıp ıctım bsey olur mu acaba dye supheye dustum
2kezanneoldu Ben bi kere soğuk kahve içtim nescafenin içtiğime bin pişman oldum kızım nerdeyse 1 gün hiç uyumadi sonra tövbe ettim