2balkiz Bebeğim sol memeyi gece dışında emmiyor. Normalde de ben vermesem sanki meme aramıyor gibi, çok üzülüyorum. En azından 1 yaşına kadar emzirmek istiyorum. Var mı benim gibi olan? 😔