nesibeb Hanımlar biliyorsunuz ki sağlıkçı eşlerinede Corona aşısı geldi aranızda emziripte Corona aşısı olan var mı ? Yan etkisi oldu mu hiç
Ookyns Kuzumm bende saglıkcıyım bebegım 2 aylık taaa hamıleyken hakkım vardı. Gebeyken yaptırmadım. Halada bugun yarın sallıyorum eşimede cıktı bi kac gune yaptırcaz insalllah. Bu arada cok fazla emzıren anneyi aşılamıstık herhangi bi yan etkı olmamısdı
Ookyns Benım zamanımda sinovac vardı. Bende sinovacı bekledım nasip olursa bi iki güne olucam. Bionthci tercih etmedım