Evet selam anneler. 4. Ayımıza girdik ama son 3 gündür oğlum ne uyuyor ne oynuyor sürekli bi mızmızlanma hali sürekli eli ağzında salyası akıyor diş etleri deli gibi kaşınıyor. Gece uykularımız çok bozuldı normalde gece 11 de yatan bebeğim sabah 8e kadar deliksiz uyuyordu şimdi ise bi gecede 4 kere uyanıyor. 3 gündür perişan haldeyim ne yapacağımı şaşırdım mızıldanması olmasa tamam ama sürekli mızmızmız ne yapacağım bunu yaşayan var mı akıl istiyorum sizlerden 💐