Tatlisannedilekk Goktugummm tadım yaptırmadan kaşık maması veremezsiniz, belki bebeğinizin alerjisi var bilemezsiniz. Ayrıca bebeğiniz çok kücük sindiremeyebilir. Neden direk kaşık maması vermek istiyorsunuz taze taze sebze meyve varken? Kilo alımıyla ilgili sıkıntısı mı var bebeğinizin?
Fatosemir Goktugummm oğlum biberonu reddediyordu, meme de emmiyordu araştırıp çok iyi bi doktora gittik beslenme uzmanıydı aynı zamanda aç bırak formül mamayı yicektir kaşık mamaları önermiyorum. Formül mamalar anne sütüne en yakın formülde yapılıyor ama kaşık mamanın içeriği o kadar saf değil demişti. Bende sizi böyle bilgilendirmiş olayım tercih sizin tabi 🤗
Goktugummm Tatlisannedilekk canım zaten aptamilin 4.ay kaşık manasından bahsetmiyorum ebemize söyledim bakalım hala cevap yok
Goktugummm Tatlisannedilekk 150 cc mama içiyor 2saate acıkıyor acaba yaramıyor mu aşımız var bakacaklar kilosuna
Tatlisannedilekk Goktugummm en iyisini doktorunuz bilir tabiki ama siz yinede doktorunuz onay vermeden başlamayın derim😉
DPK12-_ Goktugummm büyüdükçe açıkma süresi azalıyor zaten ek gıdaya geçince o açıkma saatlerini siz ayarlıyorsunuz ama bence önce tadımlık yaparak başlayabilirsiniz ek gıdaya mesela . 5 aylık 5 buçuk aylıkda onları vermeye başlayın kaşık mamasını ben oğluma 5 buçuk aylıkken iyi geceler serisini veriyordum hero baby oeganik kaşık mamasını ama bi süre sonra yemedi sıkıldı
Noblemom Fatosemir kusırq bakmayın peki aç bıraktığında memeyi de emer mi acaba bende aüt var meme redddiyor
Mesudiye Ben 4 aylıkken hipin organik tahılbaxlı ek gıdapirinçli olanını akşam veriyorum 2 yemek kaşıgı 140 ml su 2 ölçek mama koyuyorum bir sıkıntı yaşamadım içinde katkı maddesi yok sadece prinç unu ve b1 vitamini var anne sütü alamadıgı için ve kilo az aldıgı için ama gece yatmadan yarım saat önce veriyorum doyurucuda
Fatosemir Noblemom öyle diyo bütün doktorlar, emzirme danışmanları bi deneyin ısrarcı olmayın. Loş ışık da, gezerek, farklı pozisyonlar da deneyin inşallah emer. Ben yatarak emziriyordum bi süre öyle idare etmiştim.