Merve201119 Ozlemasya Genelde karaca kime diyorsam hep bı şikayet söz konusu oluyor ama ben hep memnun kaldım ürünlerinden biiyorum bana gelen ürünler sapasaglam kuzum😍
Ebruli101 Ozlemasya Karaca tüm çeyizim memnun olduğum çelik takımımim düduklüm de (cezve seti hariç) ben 2018 Mayıs gibi 500 TL ye almıştım 17 parça şu an çok artmıştır . granit den aşırı pişmanım 😣 birde kahve makinemden çok memnunum 🤗
Ebruli101 Ozlemasya evet canım o zamandan beri kullanıyorum memnunum eti falan hep onda yapıyorum çabuk ve güzel pişiriyor ☺️