Yenidoğanı uyandırmak gerekir 2 saatte bir. O da sarılık olmasın diye. Sarılık tehlikesini atlattığı haftalardan sonra öyle uyandırmaya falan gerek yok. Hemşirem bana bizzat böyle söyledi. Acıkırsa uyanır. İlk zamanlarda yeni doğduğunda yorgun olduğu için sürekli uyurlar o zamanlarda sarılık tehlikesini atlattıktan sonra öyle uyandırmana gerek yok acıktıkça uyanır canım. Uyuyan çocuğu uyandırma, dinlen 😌