4-5 gündür sadece gündüzleri mama yerken kıpır kıpır ağlayarak yiyo zor yediriyorum. Gece uykudayken güzel içiyo sıkıntı yok. Neden anlamadm ya ? Eşimle oyun yaparak yediriyoruz nası olacak böyle tek başıma nası yedircem bilemedm ☹️ Bu arada 4,5 aylık.