Merhaba hanımlar benim hala adetim düzensiz doğumdan beri hatta en son gebeyim sandım 2. Çocuğu düşünüyordum ama değilmişim adetim 67. Gün geldi, ve baya da değişik ağrılı geldi düşük bile zannetmiştim yani. Şimdi ne yapsam bilemedim adetim düzene girmeden düşünmesem mi gebelik karışık kafam bir yazayım dedim umarım rahatsız olanlar olmaz ☺️