nursocum bende 1.5 yıl önce evlenirken mutfağa aldım dikey perde görüntüsüne aldandım keşke de almasaydım. Ben ne takabiliyorum ne çıkarabiliyorum eşim zar zor çıkarıp taktı videolar izleyerek burda halı perde yıkamacılara sordum dikey perde yıkamıyoruz dediler makineye ilk attığımda plastiklerine bişey olmadı ama çok zahmetli yav bana göre değil eğer ev alır da taşınırsak kızımın odasına koyarım diye elden de çıkarmıyorum ama pişmanım çok hemde. Dediğiniz gibi çok pahalıydı. Yasaklar bitsin de bende perdeciye danışıp tül gibi yapabilirler mi diye sorayım