Kızlar 4 aylık bebegim biberon tutmuyor 1 ay tuttu bıraktı Bi kaç marka denedim ilkinde tuttu birdaha tutmadı lansinoh marka biberon aldım yorumlarda çok olumlu şeyler yazıyordu (umarım bunu tutar) 😒sizce ilk deneme anne sütü mü vermeliyim yoksa mama mı