Derya28 esoo saçımı ilk bebeğim3 aylıkken boyattım ama tamamen organik boyayla bi sıkıntı olmadı daha sonra evde kendim boyadım iki kez
SieisteineMutter esoo yoo emzirdiğim için eşimle çatışıyoruz 5 ayından sonra yavaş yavaş ek gıdaya başlayacağım
Ozgeasya77 Kızım 2.5 aylık haftaya saçıma ombre yaptırmayı düşünüyorum ama sıkıntımı oluyormuş şimdi içime kurt düştü
Slalaylau Ozgeasya77 ombrede deriye geçen bişey yok sadece boya kokusunu bebeğiniz almasa ilk başta iyi olur hani ilk boyamadan sonra kokar ya biraz ben başım kapalı emzirdim bi kaç gün
Ozgeasya77 esoo tamamen boyatmak deriye saç boyası falan deydiği için sıkıntılı olabiliyomuş ama ombre falan deriye değmeyen uygulamalar zarar vermezmiş diye okudum.
Cicegiburnundaanne esoo gozle gorulur bi sknti olmayabilir ama 5 6 aydan once boyatmamak gerekiyormus
tugceo92 esoo kimyasallar sütten bebege geçebildiği icin önerilmiyor dillerim çıksada kesinlikle boyama taraftarı degilim
Slalaylau esoo 6 aydan önce evde organik boya ile boyadım 4 aylık falandı galiba 6.5 aylık oldu kuaförde normal boya ile boyattım bişey olmadı çok şükür
Ozgeasya77 Slalaylau evet teşekkür ederim öneriniz için haklısınız kokudanda etkilenebilir bende o şekilde emziririm