Tugceidil 19 günlük bebeğim, 7-8 günlükken kestim ben. Çok sivriydi hem kendini hem de beni çiziyordu, hatta tekrar uzadı dün yine kestim. Benim bebeğim 40+3te doğdu tırnakları da uzundu doğduğunda, içeride uzatıp gelmiş diye düşünüyorum 😅 Uyurken tırnak makası ile kesiyorum