Ebraryz Bebeklerinizin saçını kazıttınızmı nasıl kazıttınız hangi aylarda kazıttınız kazıtmalımıyım :s
aylizinannesiii Ebraryz kazıtmadik ama evde biraz makineyle kestik çok uzundu doğduğunda sacli dogdu ve baya dökülüyordu 😊