oguzalpsema biz dört aylık olduk ve doktorumuz ek gıda başlayabilirsiniz dedi 🥳 sizler 4 aylıkken neler veriyordunuz var mı başlayan
Badeliz oguzalpsema biz de bugün 4 aylık olduk geçen ay doktorumuz bize de 4. Ayda tadımlara başlayacağız dedi meyve yoğurt haslanmış yumurta sarısı pekmez verebilirsin demişti
mombeto oguzalpsema başlama sebebiniz neydi acaba merak ettim 5 ay 15 günlük bebepim daha başlamadım da
[silindi] oguzalpsema @Badeliz anne sütü alıyorken ve süt yetiyorken mi başlamanızı söyledi doktorunuz?
theAna oguzalpsema 4aylıkken yoğurt verdim sonra sebze püreleri denedik sonrasında meyvelere geçtik. Şuan 6 aylık çorba falan yapıyorum.
oguzalpsema Badeliz evet bizde öyle ev yoğurdu sebze ve meyve püreleri labne peyniri ve sadece bir çay kaşığı yumurta sarısı 🤗
Badeliz mombeto bizim başlama sebebimiz geçen ay gelişimi hızlı gayet güzel dedi 3. Ayda 7800kg idik o yüzden artık başlayabiliriz yavaştan dedi doktorumuz🧿🙏
bozobeydrk Badeliz kiloyla mı alakası varmış, organ gelişimiyle alakalı olmalı bence. Biz de şu an 7800üz ama ben 6. Ayı bekliyorum bir sıkıntı olmazsa.
bozobeydrk Badeliz yani demek istediğim tam tersi kilo alımı az olunca başlatılır genelde olarak çok olduğunda değil
mombeto Badeliz canım maşallh kilosu baya iyi bizimki 5 aylıkken o kilodaydı. Anne sütü alırken gerek var mıydı ki ek gıdaya. Gemelde gelişimi geriden gelirse kilosu az ise öneriyorlarya ondan merak ettim. Tabi sizin ve doktorunuz tercihi
oguzalpsema [silindi] sütüm yetmiyor maalesef az mama da kullanıyorum doktorumuz uygun gördü başlayalım dedi
Badeliz bozobeydrk az kilo alırsa da fazla kilo alırsa da ek gıdaya başlatabiliyorlarmış fazla olunca en azından meyve ve ev yapımı yoğurtla mamayı daha az ister dedi doktorumuz
Karanelo Yeterli kilo alamazsa başlanır ek gıdaya oğlum anne sütüyle kilo aldığı için 5inci aydan sonra konuşacağız dedi doktorum
Badeliz mombeto biz anne sütü ve mama şeklinde besleniyoruz kg alımı fazla veya az ise ek gıdaya başlatabiliyorlarmış fazla iste bizim doktorumuz anne sütü alsın ev yapımı yoğurtla ve meyveyle mamayı daha az ister daha iyi olur dedi🙏
Keskeuyusamm Genelde mama ile besleniyorsa mamadan kısmak için başlanılır. Bana da 4.5 ayda başla demişti doktorum ama ben 6.ayı bekledim içim rahat etmedi şuan 7.günümüz tadım yapıyorum
Badeliz Kagansmother genetik bunlar anne ve baba boylu iriyse bebekte öyle olur doktor normal diyorsa sıkıntı yoktur her bebek için
Mesudiye Bizde sadece mama alıyoruz 4 bucuk aylıgız 3 gün oldu başladık ama alerjimiz oldugu için değişik bir süreç