Hacerr 4 gun oldu başlayalı kızım bugün yaptı büyük idrarını ve baya koyuydu sürekli gözünü ovuo sağ yanağında kızarıklık ve sivilce sivilce oldu acaba alerjı mı başına gelen oldu mu
Minnakkk Hacerr digerlerini bılemem ama kakasının renginin öyle olması çok normal biz bile hamılelıkte Demir hapı kullanırken öyle yapıyorduk 🙈🙈
Cimcimelerinnnesi Hacerr 6 ay 23 gunluguz . 4. Ayımızdan beri her gün duzenli kullanıyoruz Allaha sukur hicbir yan etkimiz yok 🙏
Arasdamla Hacerr ben d vitamininde sağlık ocağına guvenmeyi bıraktım özel doktor ne verirse onu alıyorum sidefer diye bir demir ilacı aldım kabız da yapmadı gayet rahatım
gnl O kan damlası benim bebeğimi kabız yaptı huzursuzluk ve uyku problemi yaşadık o yüzden ben bıraktım çok şükür şimdi normale döndü
Selmakm Bize de verdiler vegaferon ama icinde paraven var.biz duzenli olarak doktora da gidemiyoruz.eczaneden alabilir miyiz baska bir kan ilaci,doktor yazmadan yani?bilgisi olan var mi?
sultz cok huzursuzluk ve geceleri aniden uyanip uyanik kalma gibi yan etkiler gördüğüm için biraktim.Ek gidaya gecince de hergun bir ogunune 1 cay kaşığı keciboynuzu pekmezi koymaya basladim.
Hacerr sultz kullanılması gerekıomus ama ilerde sorunlara sebep olabilirmiş bızde de gece uyanmaları var gözlerini ovup duruo uyanıo dedıgınız gibi ondan kaynaklı mı acaba sanki bırsey rahatsız edıo gibi ama ne bılemedım bırakmakta ıstemıyorum