Kızlar bebegim şu an 10 aylık beşiği ufak gelmeye başladı odasına geçiş yapıcam 1 2 ay sonra. Dolayısıyla gece uyanınca sesini rahat duymam gerekiyor. Birde balkonda oturmaya başladık uyanınca sesi gelmiyor sürekli kontrol etmek gerekiyor veya eve misafir gelince uyandığında sesini alamıyorum. Evinde telsize veya kamera kullanan varsa beni bi aydınlatabilir mi? Kameralar her yerde çekiyor örneğin uyutup markete gidince uyanıp uyanmadığını görebilirim ama gece uyanınca nasıl sesini duyucam bilmiyorum yani sürekli açık mı kalması lazım izleme ekranının bilmiyorum. Telsizlerin en azından uyandığı an sesinin gelicegini biliyorum. Sorun şu ki markete, çöp atmaya çıkınca gelmecek sesi çekmiyor yani. Hangisini almam lazım bu durumda?