karenina tüm yeşillikler bol su içerdiği için deli gibi gaz yapıyor kavun karpuz portakal vs. desen elveda kuru bakliyatlarda hoşçakal kahvaltıda salatalık asla yumurta asla 👋🏼 Kızım gazdan iki gecede bir hastanelik olurdu hiç bir gaz ilacı iyi gelmez artık lavman yapardık iki üç kere anca gaz çıkarırdı ben komik gelecek ama sadece peynir simit tahin helvası yedim aylarca lüks olarakta meyve suyu içiyordum bu biraz kader işi 2,5yaşında hala gaz sorunu var öyle üç aya beş aya geçer diyenlerede inanmıyorum genelleme o olabilir ama bende olmadı tek çare kimyondur her şeyin içine kimyon koy tane kimyon alıp demle süZüp bol bol iç çok rahatlatıyor bebeği allah yardımcın olsun 🌸🙏