antikoalababy bebegim doğduğundan beri bu markayı kullaniyir birkaç defa başka marka denedim pişik yapti normal cirtli bez de maalesef rahat olmadigi için bunu kullanıyoruz açıkçası söz konusu çocuğumun rahatiysa verdiğim hiçbir paraya da acımıyorum acımam da hele ki 24 saat boyunca belki de vücudunun en hassas yerine temas eden birseye verdiğim paraya hiç acımam