Bebeğim 8 aylık olacak 5 gün sonra. Kanadında amip dizanteri mikrobu çıktı çok şaşkınım herşeyini özenle yıkatıp hazırlıyorum niye böyle oluyor bilmiyorum doktor duş aldırırken şehirin pis suyunu içine çektiyse mikrop oradan almış olabilir dedi şuan ateşi yüksek ateş düşürücü veriyorum amma hemen geri cıkıyo düşmüyo bile. İshal çok sıvı kaybediyor 10 dakika da bir bez değiştriyorum. Bide ishal yüzünden pişik oldu ilk defa. Çok kötüyüm sıvı alamazsa serum bağlayacaklar su içiyor ama sütümü içmiyor çok fazla hatta hiç ne yapmam gerek çok kötü durumdayım karın ağrısı çekiyor cok