gizanne bende bebelac kullaniyorum ( gold değil ) düz olanı diyelim. Ben memnun kaldim kilo alımi gayet iyi. Mama verdigimiz icin gaz sancısi olmasi normal biberonla iciriyosaniz arada hava yuttuklari icin yine gaz sancisi oluyor. Doktorun onerisiyle sab simplex damla aldim ve cok memnunum damlattiktan 5 dakika sonra butun gazı cıkiyor ve kakasini da yapiyor isterseniz doktorunuza bu damlayi sorun kullan derse kullanin. Rabbim bebeklerimizi sağlıkla büyütmeyi nasip etsin insaallah. 😊