gizanne @suzinakpesrev fiyatı için değil de hipple kilo almıyor gibi geldi o yüzden değiştirelim dedik ama bu da rahatsız etti.
gizanne @Merve_kozz Benimki yapıyor ama yapana kadar mavholuyor. Kıpkırmızı oluyor tüm gün uğraşıyor ve katı yapıyor. Sürekli ağlıyor. Bugün tekrar Hipp kullandım rahatladı sanki. Kullanamam bu mamayı içim gidiyor çünkü kıpkırmızı olunca.😩
gizanne @Prensesannesi33 Aslında ılık suyla yapıyorum ve öyle sallıyoruö. Niye öyle oluyor bilmiyorum. 😒
suzinakpesrev gizanne hipple kilo alimimiz ayda ortalama 900gr ölçüldü ilk iki ay. Son bir aydir similac kullaniyorum. Bu ay da 820 gr gibi bisey almis.
MirAlimm gizanne hipp kullanıyordum alerji yaptı yeni geçtik bebelac gol da ama dediğim gibi nutrikonfor gazli bebekler için zaten ablam da kızında çok kullandi
ikicanpareannesi Mamayı mutlaka kaşıkla çözdürün , bir de mama değişimlerinde ilk 10 güne kadar alışma süreci oluyor mutlaka , suyun sıcaklığı ideal olursa her mama mutlaka güzel çözünüyor. 😊
gizanne @Cido Ben de Hipp'i çok beğendim ama kilo alması da önemli işte bizim için. Şimdi yarına yeniden mama almam lazım ama ne alacağımı bilmiyorum.
Minikprenseees Kusma varsa bebelac Ar(anti reflü) kullanın ben memnunum bebelac gold kullandım onda kusma oldu
gizanne @ikicanpareannesi Ben de alışma süresi olduğunu düşündüm de dayanamam ben herhalde ya alışana kadar. Yazık yavrum kıpkırmızı oluyor ağlamaktan helak oluyor, kıyamam 😊
ikicanpareannesi Hurma ve Palm yağı sadece smilacta yok diye ona geçtim ben en son. Bir bakın olmadı sizde..
SieisteineMutter gizanne Aynı şeyleri yaşadım bende hipp kullanıyordum bebelac gold o kadar beğeni almış ki bende denemek istedim ama çok fena gaz ve sancı yaptı bebeğimde Hipp Organik kullanıyorum kilo alımı güzel 👍🏻