Ya sorma bizimki de öyle. Hatta geçen ay gözünün içine denk geitirp korneasını çizmiş mahvoldum. Allah’tan derin değilmiş de kapandı hemen. Elleri sürekli gözünde hiç yalnız bırakamıyorum . Tuvalete falan gireceğim zaman da ellerine çorap takıp gidiyorum. Her boş bulduğu anda gözlerini ovuşturuyor. Alerji olabilir dedi göz doktoru olmayadabilir isterseniz ilaç yazayım dedi. Emin olmadığımız için kullanmak istemedim ben. Hata mı ettim bilmiyorum.