Aslancikli bnde öyleydim normal doğum yaptım ama geceleri uyurken tam dalcağım sırada nefessiz kalıp sıcrayarak uyanıodum. Ya da öksürük krizlerine girerek, sanki boğazımda bişi varmıs gibi geliyodu su içiyodum. Doktoruma da sordum doğumla ilgisi varmı diye ama yok dedi neden oldu bende bilmiyorum. Sonra yavas yavas geçti canım şimdi 18 günlük olduk bile